Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.
Is mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product in onze online winkel.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.
Bezorging door PostNL
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen.
Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je de bezorging naar een PostNL-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL.
Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar stoelhoezenfabriek en je krijgt binnen 5 dagen je geld terug.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit regel je zelf in Mijn Account. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m retourneren via het online retourformulier.
Krijg ik als zakelijke klant korting op mijn bestellingen?
Wij brengen graag een offerte uit. Hiervoor geldt een minimale bestelwaarde van €1000 exclusief btw of minimaal 5 stuks van hetzelfde product.
Kan ik producten bestellen zonder btw?
Nee, Stoelhoezenfabriek factureert altijd met Nederlandse btw. Op het moment jouw onderneming btw-plichtig is kan deze btw teruggevorderd worden via de btw-aangifte. Slechts in enkele gevallen brengen wij geen btw in rekening of verleggen wij de btw naar jou. Bijvoorbeeld als je in het bezit bent van een geldig Nederlands btw-nummer én een order plaatst voor meer dan € 1.000 per goederensoort (stoelhoezen, stuurhoezen, afdekzeilen, accessoires).
Kan ik een product bestellen buiten jullie assortiment?
Dat is afhankelijk van je wensen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Hoe vraag ik een offerte aan?
Neem contact met ons op voor een offerte op maat. Bel ons op 085 401 7524 of mail je offertevraag naar info@stoelhoezenfabriek.nl.
We zijn open van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 15.00 uur.
Kan ik producten bestellen die niet op voorraad zijn?
Is het product 'tijdelijk uitverkocht'? Dat betekent dat we het product even niet op voorraad hebben. Meld je aan op de productpagina om op de hoogte gehouden te worden. Dan ontvang je per e-mail of per sms een bericht zodra het product weer beschikbaar is. Is het product 'nooit meer leverbaar'? Dat betekent dat het product écht nooit meer op voorraad komt. We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of raden je de beste alternatieven aan.