Hoe kan ik betalen?
Online betaal je met:
iDEAL
creditcard (Visa of Mastercard)
Apple Pay
Je kunt je bestelling niet in termijnen of bij bezorging aan de deur betalen.
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Ja, je kan achteraf betalen met Klarna. Je kunt je betaling ook uitstellen door met je creditcard te betalen. De afschrijving gebeurt namelijk op een later moment.
Kan ik in termijnen betalen?
Nee, je kan bij Stoelhoezenfabriek niet betalen in termijnen.
Kan ik contant betalen?
Ja, bij afhalen kan je contant betalen. Reserveer een product online en kies voor ‘betalen bij afhalen’ en kom langs om je bestelling op te halen.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we je retourzending ontvangen hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door een aantal dingen komen:
Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.
Je hebt meerdere producten geretourneerd. Het kan zijn dat het ene product wat eerder is verwerkt dan de ander. Hierdoor heb je voor het ene product wel al je geld terug, maar voor de ander nog niet. Wij willen je in dat geval vragen alsjeblieft even geduld te hebben.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht door te klikken op je bestelling in Mijn Account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Waarom heb ik nog geen mail met een bestelbevestiging ontvangen?
Soms belandt de mail in je spambox. Zit 'ie daar niet in? Dan is de mail vertraagd óf je betaling is mislukt. Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven of dat er een gereserveerd bedrag op je creditcard staat.
Is er geld van je rekening af? Door drukte kan het soms zo zijn dat de bevestiging later wordt verzonden. We willen je vragen 1 uur te wachten. Heb je hierna nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is je bestelling mislukt en kun je ‘m opnieuw plaatsen. Je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk 2 bestellingen ontvangt. Bestellingen zonder succesvolle betalingen versturen we niet.