Welke retourmogelijkheden heb ik?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:
je product ruilen voor een ander product;
je product retourneren en je geld terug laten storten.
Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Binnen 14 dagen kun je je product voor retour aanmelden. Dit kan via het online retourformulier.
Na aanmelden heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product op te sturen.
Je kunt kiezen om je product te ruilen of om je geld terug te laten storten.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen.
Bijvoorbeeld: haal een product uit de doos en bekijk 'm van alle kanten, maar installeer hem niet.
Je hebt 6 maanden garantie op je product.
Mag ik een product thuis uitproberen?
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in een winkel ook zou doen.
Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Stuur je een product terug dat niet in de originele staat en verpakking is, dan kan het zijn dat je niet het volledige aankoopbedrag terug krijgt.
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
Via de post:
1. Meld je retour aan via het
online retourformulier
2. Bereid je product voor op de terugreis:
Pak je product goed en stevig in. Daarvoor gebruik je de originele verpakking. Zo houd je je product schadevrij en kunnen we er nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;
Verzend de verpakking in een stevige doos die je goed afsluit;
Verwijder waar nodig je data en account.
3. Binnen één uur na het aanmelden van je retour ontvang je een bevestigingsmail met een retournummer.
4. Stuur je pakketje terug via een PostNL-punt bij jou in de buurt.
5. Leun achterover en houd de status in de gaten via
Mijn Account.
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door een aantal dingen komen:
Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.
Je hebt meerdere producten geretourneerd. Het kan zijn dat het ene product wat eerder is verwerkt dan de ander. Hierdoor heb je voor het ene product wel al je geld terug, maar voor de ander nog niet. Wij willen je in dat geval vragen alsjeblieft even geduld te hebben.